Alig használt Ferrari Enzo várja új gazdáját
Az egykori non-plus-ultra kategóriás olasz sportkocsival eddig kevesebb, mint 18 ezer kilométert tettek meg.
Az egykori non-plus-ultra kategóriás olasz sportkocsival eddig kevesebb, mint 18 ezer kilométert tettek meg.
Az első negyedévben 18 százalékos volt a visszaesés.
A magyar használtautó-piac elsődleges beszerzési forrását jelenti a hatalmas autópark.
A 80-as évek végén készült szupersportkocsival eddig kevesebb, mint 20 ezer kilométert tettek meg.
Az új tulajdonosra váró 968 CS egészen feltűnő jelenségnek számít a közutakon.
A 80-as évek elején debütált típus ezen példányát eddig lényegében nem is használták.
Körülbelül így mondják olaszul azt, hogy Volkswagen Golf GTI, avagy mutatjuk, hogy milyen egy patika állapotú Fiat Ritmo 130 TC Abarth egyenesen 1983-ból.
Több száz gépkocsitól akar megszabadulni az adóhatóság.
Az egykoron Giulio Andreotti által használt Fiat 132 hamisítatlan 70-es évekbeli életérzéssel támad.
Ez a tulajdonképpen szalonállapotú W123-as Mercedes a 70-es évek végére repít vissza bennünket.
Ez lehet minden idők legdrágább Volvója, már amennyiben sikerül eladni a kikiáltási áron.
Kis tömeg, pörgős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Minden együtt a remek autózáshoz.
Pár tízezer forintos csalással rengeteget lehet nyerni és lebukni sem könnyű.
A darabszámot nézve is komoly eltérés mutatkozik az előző, a járvány előtti időszakhoz képest.
A különleges négykerekű külsejét a 70-es évek Le Mans-i versenyautó ihlették.
Az olasz szupersportkocsi értékét egyrészt a ritkasága, másrészt korábbi híres tulajdonosa növelte az egekbe.
A 90-es évek elején ez volt a világ leggyorsabb sorozatgyártású sportkocsija.
Alaposan körbefotóztuk a 39 éves kora ellenére szalonállapotú, "szőrös gumis" magyar példányt.
A több száz hektáros területen becslések szerint nagyjából 50 ezer autó lehet.
Az elmúlt nyolc évben vizsgált esetek közül alig két tucat végződött vádemeléssel.